ADSENSE 3

dimecres, 10 de novembre del 2010

la venda de cotxes a l'Índia es va elevar a un rècord mensual

NOVA DELHI-venda de cotxes a l'Índia es va elevar a un rècord mensual a l'octubre, com festivals, llançaments de models i menors costos d'endeutament encoratja als clients a comprar cotxes nous de la talla d'Maruti Suzuki Índia Ltd, Hyundai Motor Co, Ford Motor Co i Volkswagen AG.

les vendes d'octubre van augmentar 38% a 182,992 vehicles des de 132,615 a l'any anterior, segons dades publicades dimecres a la Societat de Fabricants d'Automòbils de l'Índia, un grup de lobby de la indústria. Octubre va ser el cinquè mes consecutiu de les vendes d'automòbils rècord, superant el rècord anterior de 169.082 vendes al setembre.

"Els fonaments continuen sent forts, la disponibilitat del finançament continua sent bona, el sentiment segueix sent forta, el poder adquisitiu ha crescut ... tots aquests estan impulsant les compres", va dir el director general de SIAM, Vishnu Mathur.

El Sr Mathur va advertir que el ritme de les vendes probablement mesos moderat-a-mes al novembre, tot i que s'espera que romangui d'alta en un any a base d'anys. Va afegir que els alts preus d'algunes matèries primeres com l'acer, el cautxú natural, ferro en lingots i els plàstics podria perjudicar la rendibilitat a curt termini de les empreses automotrius locals.

"Hem de mantenir un ull en els preus de liquiditat i de matèries primeres", va dir Mathur. "Però el que hem vist fins ara, sembla que les condicions no canviarà molt i serem capaços de complir les nostres previsions".

SIAM El mes passat va elevar el seu pronòstic de vendes per a aquest any fiscal fins a març enmig d'una forta demanda al mercat local. L'organisme espera ara que la indústria d'automòbils i vehicles utilitaris esportius de vendes per augmentar 21% -23% a 2,4 milions de vehicles aquest any, per sobre del seu pronòstic anterior de 12% -13% de creixement.

xifres d'octubre el rècord va tenir vendes de cotxes locals més enllà de la marca de mil milions de dòlars per al període abril-octubre. Les vendes van sumar 1,1 milions d'automòbils, un 34% respecte l'any anterior.

L'inici de les festes a l'octubre proporcionen un impuls addicional a les vendes, ja que marca un moment propici per fer compres. Els fabricants d'automòbils també va introduir diversos cotxes petits nous models el mes passat, incloent el renovat WagonR Suzuki Maruti, de Figo Ford, Pol de Volkswagen, Nissan Motor Co's Micra i Hyundai i10 actualitzat.

"A llarg termini, els nivells de penetració relativament baix, un entorn econòmic sa i demografia favorable, sostinguda per l'augment dels nivells d'ingrés per càpita tendeixen a ajudar a les empreses automotrius de mantenir el seu creixement de primera línia", va dir Vaishali Jajoo i Kothari Yaresh, els analistes amb seu a Mumbai Angel Broking Ltd

La demanda de cotxes petits, que constitueixen dos terços de les vendes d'automòbils a l'Índia, va ajudar a Maruti Suzuki i Hyundai de Corea del Sud osca de les seves vendes d'automòbils més alt de la història local a l'octubre.

Les vendes locals en el Maruti, el major fabricant d'automòbils de l'Índia per les vendes, van augmentar un 45% a 91.754 vehicles a l'octubre. La unitat local de Suzuki Motor Corp del Japó fa vuit models de cotxes petits, inclòs l'Alt, Swift, WagonR, el Ritz i el zen Estil.

unitat local de Hyundai registrar un augment del 22% en les vendes locals de 34.651 vehicles, mentre que les vendes de Ford Mèxic SA de. Ltd a més del doble a 8.733 unitats, ajudat per la demanda dels petits cotxes Figo. Tata Motors 's vendes d'automòbils Ltd van pujar 20% a 21.089 vehicles.

Locals de venda de camions i autobusos van augmentar un 18% a l'octubre a 50.835 vehicles, gràcies a bones actuacions pel líder del mercat de Tata Motors, així com de Mahindra & Mahindra Ltd

Camions i autobusos en les vendes de Tata Motors van augmentar un 14% a l'octubre a 29.754 vehicles. Les vendes en el segon lloc Ashok Leyland Ltd van caure un 6% a 4.628 vehicles.

En el segment de motocicletes, les vendes van augmentar 43% en octubre a 876.810 unitats de les empreses com Hero Honda Motors Ltd, Bajaj Auto Ltd i TVS Motor Co va guanyar totes.

vendes de moto més que duplicat a 188.633 unitats, amb les unitats locals d'Honda Motor Co del Japó i Suzuki Motor guanys publicació. Les exportacions totals de vehicles a l'octubre va augmentar 31% a 208.786 unitats.

robusta venda de Jaguar i Land Rover

MUMBAI-robusta venda de Jaguar i Land Rover de vehicles de luxe i d'intercanvi de beneficis estrangers liderats Tata Motors Ltd dimarts per informar d'un augment dels seus guanys trimestrals.

més gran de l'Índia automotriu per vendes va registrar un guany fiscal consolidat del segon trimestre del 22230000000 de rupies ($ 502,000,000), davant els 217.800.000 de rupies l'any anterior.

Les vendes van créixer un 37% al 285.730.000.000 rupies. Els analistes de mitjana havien previst que la fabricant de cotxes a publicar un benefici net de 18,87 milions de rupies en les vendes de 274.020.000.000 de rupies.

El fabricant de la Minic Nano i encreuament Ària va guanyar 1280000000 de rupies en divises durant el trimestre en comparació amb una pèrdua de 1,63 milions de rupies de l'any passat.

Tata Motors Director Financer C. Ramakrishnan esmentat creixement del volum nacional i el canvi en la unitat de Jaguar-Land Rover per al salt en els guanys. La unitat reportar un guany de £ 238 milions ($ 383.600.000). No va proporcionar xifres de fa un any.

A més de la unitat de luxe-cotxes del Regne Unit, els ingressos de Tata Motors consolidats també inclouen els de les unitats com Tata Technologies Ltd, Telco Construction Equipment Co i Tata Daewoo Commercial Vehicle Co

La desacceleració econòmica mundial i la demanda de cars-i més-combustible els cotxes menys eficients havia colpejat a les vendes de vehicles de luxe el 2008, poc després de Tata Motors va adquirir Jaguar i Land Rover de Ford Motor Co per $ 2300000000.

Però la recuperació econòmica ha portat un repunt gradual de la demanda de vehicles premium. Encoratjats pel canvi, Jaguar-Land Rover octubre anunciar plans d'expansió de les dues marques que inclouen la creació de milers de llocs de treball durant la pròxima dècada.

També va dir que no es tancarà una de les seves plantes de fabricació a West Midlands d'Anglaterra, un pas que havia planejat anteriorment com a mesura de reducció de costos a causa de la crisi econòmica.

El Sr Ramakrishnan va dir que la companyia planeja invertir fins £ 1 mil milions anuals en la unitat durant els anys propers.

D'altra banda, Tata Motors va dir que segueix fent front a les limitacions de la producció a causa dels subministraments de motor més baix per Jaguar-Land Rover.

"Encara estem enfrontant alguns problemes operatius en Jaguar-Land Rover. Ens ocupem de tot el colls d'ampolla per un", va dir Carl-Peter Forster, president executiu i director general d'operacions de Tata Motors mundial.

Tata Motors, va dir a l'agost que està en converses amb Ford per adquirir més motors per satisfer la demanda dels seus Jaguar-Land Rover marques d'automòbils de luxe ja que la demanda va superar les projeccions.

En el mercat indi, Tata va dir que les condicions macroeconòmiques favorables, unes bones pluges monsòniques i la disponibilitat de préstecs a baix cost i fàcil impulsar la demanda. L'empresa va dir que va vendre 110.630 camions i autobusos en el període, un 23% any a any. Les vendes locals d'automòbils i vehicles utilitaris esportius, inclosos els vehicles Fiat que Tata distribueix, es va elevar un 36% a 82.564 unitats durant el trimestre.

El Sr Ramakrishnan va dir que l'empresa és, però, preocupat pels creixents costos de matèries primeres com ara acer i alumini, i pot semblar a elevar els preus dels seus vehicles, si els costos seguir augmentant.

Tata Motors va pagar 170.160.000.000 rupies per comprar matèria primera durant el trimestre abril a juny, un 34% respecte l'any anterior.