ADSENSE 3

dilluns, 29 de novembre del 2010

TATA MOTORS quiere facilitar la compra de un TATA NANO a la población India, por eso ha decidido que va a abrir dos nuevos puntos de venta en Marzo.

Nano, el mestre de poc posar Tata Motors en el mercat mundial de l'automòbil, mostrant les habilitats d'enginyeria indígenes que van fer possible l'impossible objectius. El 2007 un altre gran pas Tata Motors es va anar presa de control de problemes de marquesina britànica Jaguar - Land Rover, oferint una forta suma de $ 2300000000. Creiem que Tata Nano va ser interms més adequat per donar interès mundial a l'Índia com un lloc per a l'enginyeria d'automoció i centre de fabricació. Després del llançament de Nano a l'Índia, Tata Motors ja està llest amb suficient capacitat de producció, la demanda no s'està accelerant com era d'esperar a causa de diverses raons. La comprensió d'aquest fet de Tata Motors planeja ara donar una important reactivació de la marca "Tata Nano".
Tata Motors ha publicat recentment una actualització de seguretat opcional per als cotxes Nano ja naveguen en les nostres carreteres. Abans que Tata havia iniciat una important campanya de màrqueting, oferint cotxes Nano, a canvi de dues rodes. En la continuació d'aquest programa ara Tata Motors vol fer la transició de dues rodes a quatre rodes molt més fàcil. Perquè facilitar les seves dues rodes a comprar els seus primers quatre rodes, Tata Motors té previst obrir altres punts de Nano a tot el país.
"Una anàlisi més detallada va mostrar que els propietaris de vehicles de dues rodes que volen comprar Nano es resisteixen a visitar els concessionaris d'automòbils. La majoria d'ells no tenen ni tan sols permís de conducció i la necessitat d'assistència especial i orientació. . Per tant, hem decidit crear uns 800 punts de Nano al país el proper mes de març ", va dir el Sr R. Ramakrishnan, vicepresident - comercials, turismes Unitat de Negocis de Tata Motors.
"Això serà recolzat per una aliança amb un grapat de bancs que ofereixen atractius plans de finançament fer Nano més assequible", va afegir.
Tata Motors està ara equipat amb la infraestructura per satisfer la demanda del client. Ja han llaurat les seves plantes a Pune, Uttaranchal i la planta de Nano mare en Sanand, Gujarat. Totes les plantes juntes nanos 2.5lacs poden ser fabricats a l'any. Fins a la data Tata Motors ha venut prop de 67.000 unitats del Nano. D'acord amb estudis anteriors, part important dels projectats Tata Nano clients van ser els primers compradors d'automòbils temps, però la realitat és totalment diferent. D'acord a la majoria dels clients Mr.Ramakrishnan Nano ja tenien.
Aquesta afirmació revela un enorme potencial per Nano i Tata Motors, anem a veure com van a aprofitar-se d'aquest segment.
A més de l'oferta actual, Tata Nano tindrà més variants. Inclou una gamma més potent Tata Nano de Tata 800cc i 1000cc Nan i més opcions de combustible alternatiu. Tata Motors ha invertit una gran quantitat de diners que s'està desenvolupant la plataforma Nano, espero que es recuperi fàcilment que alguns grans amb facilitat. Mantingui's atent a les actualitzacions.